Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Technical Service Supervisor / Trưởng Bộ phân Dịch vụ Kỹ thuật

Nơi Làm Việc Hồ Chí Minh
Cấp Bậc Trưởng nhóm / Giám sát
Hình Thức Nhân viên chính thức
Bằng Cấp Đại học
Kinh Nghiệm 3 - 5 Năm
Mức Lương Lương thỏa thuận
Ngành nghề Bán lẻ / Bán sỉ, Bán hàng / Kinh doanh, CNTT - Phần cứng / Mạng, Dịch vụ khách hàng, Hóa học, Tiếp thị, Tư vấn, Tiếp thị trực tuyến, Điện / Điện tử / Điện lạnh
Hạn Chót Nhận Hồ Sơ 30/04/2020
Chia sẻ Facebook Linkedin Twitter Lưu việc làm này

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục

Mô Tả Công Việc

Duties and responsibilities of the job

The Technical/Customer Services Supervisor is a mature role, and in an overall scheme, this position is expected to assist in establishing a 24/7 call center, and fulfill objectives set by the company for the call center. And, provide representatives from both the call center and field services team with opportunities to expand their knowledge of services, products, and troubleshooting techniques, and focus on improving performance in an effort to better support our DC Tech’s customers.

Responsibilities:

  • Building and completing technical procedures, technical regulations, propose and implement improvements.
  • Managing and coordinating Technical Services Department; especially for technical services of FDI’s customers and assist upper management to develop a 24/7 Call Center.
  • Planning, organizing the activities of technical services before/after sales (Provide technical documents and customer consultation, equipment installation, training, customer guidance: product usage, maintenance, product warranty (equipment history, scheduled monitoring).
  • Carrying out customer service quality assessment, and customer complaint analysis.
  • Training, coaching, and leading call center representatives as they provide support for customers.
  • Answering representative’s questions, guiding them through difficult calls or issues, diffusing angry customers, or handling issues that cannot be fielded by representatives
  • Leading team meetings, asking questions to better understand the calls representatives are receiving, educating and coach team members regarding processes and practices.
  • Assisting the management team in identifying trends and establishing call center goals.
  • Ensuring staff members are achieving desired service levels and taking corrective action, as needed.
  • Manages the field service personnel who perform on-site routine services including installation, maintenance, and repair.
  • Oversees the scheduling and training of field service representatives.
  • Handles service contracts and directs support services.
  • Ensure all customer issues are satisfactorily resolved utilizing engineering, manufacturing, and other teams as needed
  • Preparing reports and analyzing call center data to improve processes, ensure resources are properly allocated, and maximize efficiency and customer satisfaction.
  • Other duties as assigned by the Sales and Marketing Manager.

 

Yêu Cầu Công Việc

  • Integrity, passionate, and self- disciplined.
  • High-level communication skills.
  • Good command in English.
  • The ability to think logically.
  • Good understanding with necessary technology, including computers, software applications, phone systems, etc.
  • Polite, professional phone voice.
  • Age: preferably 28 - 38 years old.
  • Bachelor Degree of Technology or Economics (had experiences in Technical Services).
  • At least 3 years’ experience in Technical Services Management level or establishing a 24/7 Call Center system. 
  • Be able to work under high pressure.
  • The ability to manage, leadership, team-work.
  • The ability to self-motivate and motivate a team, with conducting proper trainings for the team as well.

Mọi Người Cũng Xem

Gia nhập cùng D.C TECH

Kết nối với chúng tôi. Vì sao?

Kết nối với D.C TECH

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.